torstai 17. toukokuuta 2012

Falta poco

Nyt on tapahtunu paljo ja paljo jää kirjottamatta. Olin 5 päivää Portoviejossa, tulin kotiin yhdeksi yöksi ja lähin viikoks pääkaupunkiin Quitoon parin vaihtaritytön luokse. Oli kyllä tosi kivat reissut! Quito on ihanku eri maa verrattuna Choneen, kaikki on erilaista, ihmiset, ruoka, ilma, maisemat...Pari päivää oon viettänyt rauhallisesti taas täällä Chonessa tanssitunneilla ja kuntosalillekki sain raahattua itseni taas pitkästä aikaa ku host-äiti tuli mun seuraks. Eilen olin mun lempparikaupungissa, Bahialla jälleen moikkailemassa vaihtareita ja mentiin rannalle yhessä. Oli kiva päivä! Tänään on suunnitelmissa leipoo yhden Kampin kaa leipoo kakku yhden kakun synttäreille:) Chao!

1 kommentti:

  1. Moikka! Ois tosi kiva kuulla enemmän minkälaist siel Quitossa oli kun oon itse lähdössä sinne vaihtoon vuodeksi. :)

    VastaaPoista