perjantai 27. huhtikuuta 2012

Nyt ei tuu kuvia ku oon nettikahvilan koneella.
Tuli vaan mieleen kirjottaa yhesta jutusta mita EI tuu ikava :D
Taa mun kaupunki Chone ei siis todellakaan oo mikaan turistikapunki ja taidan olla eka "ulkomaalainen" taalla. Oon pitka, vaaleehiuksinen ja sinisilmanen, eli siis varmasti naytan erilaiselta ku naa ecuatoriaanat. Ja siina oon huonot puolensa... Joka ikinen minuutti ku kavelen yksin joka ikisen kulman takaa aina joku nakee mut ja kayttaa koko englannin sanavarastonsa "Hellops, Good morning, How are you, you are beautifull!!" ja sitte ku vaan kavelen sivuille vilkuilematta ni ne vaan jatkaa "hello, hello, hello." Yleensa noi puhujat on 20 vuodesta vanhuksiin asti olevia miehia. Kerran yks about 10-vee pikkupoikaki kaveli mun ohi ja sano "Hello sexy girl." Ekan parin vikon aikana se oli ihan hauskaaki valilla, mut nyt se vaan lahinna arsyttaa.

Nyt lahen vaihtaa vaatteet ja sen jalkeen mun seurakunnan kaa konserttiin yhteen toiseen kaupunkiin, jEE:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti