maanantai 30. huhtikuuta 2012

normal pero chevere!



Mulla oli kiva viikonloppu!
Perjantaina menin yhteen konserttiin seurakunnan nuorten kaa. Oli ihan hassu olo, ku suomessaki meen aina samantapasiin ja tunnen ainaki puolet porukasta ja siel oli ihan samanlainen  meininki ku suomessa, MUT en tuntenukkaan ketaan. :D

Launtaina aamulla menin koyhien lasten aamupalaan avustamaan ja myohemmin syomaan Gemitan ja Calin kanssa ja illalla kokoonnuttiin yhen kaverin luokse ja sielta nuorten iltaan. Voi kun oli taas kiva paiva.

Ja sunnuntai-aamulla herasin jumikseen, jonka jalkeen lensin kotiin vaihtamaan vaatteet ja lahettiin rannalle sellasella isolla lava-autolla, jonka lavalle me kaikki nuoret mahdutettiin ittemme. Pelailtiin futista, syotiin, hypittiin aalloissa ja maattiin riippukeinuissa. Taydellinen sunnuntai, PAITSI poltin mun selan pahasti ja nyt ei oo kivaa :D

Ainiii tan vaihdon aika mun kaytossa on hajonnu/havinny

-3 puhelinta
-kameran zoomi
-kameran muistikortti
-2 ilmastointilaitetta(oke toinen oli 18 vuotta vanha ja toinen hajos koska vesi tulvi mun huoneeseen sateiden takia.
-tietokone
-vessan valonkatkaisija
-kaverin kotiavain

En tiia miten oon onnistu :D

Nyt lahen keksii jotain tekemista, Chao!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti