keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

36 paivaa jaljella




Nyt ei oo yhtaan kirjotusolo.

14. paiva tata kuuta alkoi viimeinen 8 paivan Rotaryreissu vuoristoon. 8 paivan aikana istuimme yli 50 tuntia bussissa, kavimme lumivuorella, istuin saunassa(jota ei suomen sainoihin verrattuna voi edes saunaksi kutsua), soin strutsia ja laamaa, nain paljon intiaaneja, opin sanomaan ¨rakastan sinua¨ vahintaan kymmenella kielellla, jarjestimme lippukulkueen, nukuimme aivan liian vahan joka yo, hypimme uima-altaisiin, kavelimme maailman keskiviivalla ja saimme uusia ystavia, itkimme liikutuksen ja ikavan kyynelia, nauroimme mahat kipeiksi.

Reissusta siis palasin muutama paiva sitten, nyt viimeiset paivat olen kuluttunat nukkuessa univelkoja, suunnitellessa viimeista kuukautta ja kavereitten kanssa oleskellessa.

Voi miten nopeasti aika on mennyt, mahdankohan muistaa enaa mita tarkoittaa nama asiat: kotityot, aikaisessa oleminen, ruoanlaitto, kallis ruoka, kylma talvi.....

Besos, Titta.

5 kommenttia:

  1. Voi rakas, kuinka ikävä ja haikee olo aina tulee kun lukee näitä, mutta samalla ilonen, että sul on nyt siellä kivaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi suskipulla! Mulla on ihan sama juttu aina ku luen sun blogia, tulee niiiiin ikava! Mut nyt enaa 33 paivaa jaljella ja se menee nopeesti! Love u♥

      Poista
  2. Hei! Mä oon ihan randomi mut oon seurannu sun blogia jo jonkun aikaa, koska oon ite lähössä Ecuadoriin ens vuonna(: Tykkään tosi paljon sun kirjotustyylistä ja kuvista, siks annoin sulle Liebster blog -palkinnon(: http://saaraenecuador.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hola! Voiiiiii ku kiva kuuulla kiitos paljon!!:)) Eika mun pitaa alkaa lukee sen blogia jos kerran oot Ecuadoriin menossa, tiiatko viela yhtaan mihin kaupunkiin meet?:)

      Poista
    2. Ole hyvää((: Enn mä oo saanu sijotustietoja vielä, eli toistaseks en tiiä mittään :DD

      Poista